En viktig bit med informasjon er kommet for dagen!

De ringte fra fastlegen idag. Jeg kjente igjen nummeret.

Svaret på blodprøven var kommet.

Der hadde man funnet antistoffer som viser at jeg har eller har hatt covid-19, som dette coronaviruset heter. Siden jeg ikke er klein lenger, har fastlegen konstatert at jeg er frisk.

Det var igrunn ganske bra, å få bekreftet at ja, det var faktisk det beryktede corona-viruset som jeg slet med i de seks ukene jeg var ute av action... at det ikke var noe annet og ukjent fanteri som red meg, men faktisk den etterhvert velkjente, omenn ikke vel forståtte, corona-virus-sykdommen.

Nå er det bestilt hettegenser og tank-tops med «Covid-19 Survivor» trykk på, fra Redbubble.

Og jeg har papirer på gjennomgått corona-sykdom. Ikke akkurat det samme som å ha papirer på f.eks. gjennomgått lastsikringskurs for tilhengerlappen eller noe sånt, men man får ta til takke med hva man får.

Comments

Popular posts from this blog

Det gikk litt varmt for seg

Gratulerer med dagen

Vårtegn