Fredag den 13

Det har vært tannlegebesøk og her er det null hull. Skrape tannstein, puss, og velkommen tilbake til høsten. Jeg får ros for god tannpirking.

Så har det vært ny måling, med snaue to uker med Fase 2. Det er blitt litt mindre fett igjen, det går sakte i den riktige retningen.



97 kg og 107 cm -- jeg er stadig under streken, og det er bra.

Nedtellingsdisplayet sto og lyste «2012» i et par dager etter årsskiftet, helt til mildværet kom og kontrolleren druknet og kortsluttet. Den er nå kaputt oppdaget jeg igår da noen besøkende lurte på hva jeg brukte alle de lyspærene til, som sto oppmarsjert i gangen. Jeg skulle vise dem, så jeg plugget inn kontrollern, og så ble det veldig mørkt -- Begge sikringene hadde gått. Så her må en alvorlig ombyggingsjobb til. Dessuten ble det en fordel om man ikke trengte noen PC for å drive det -- istedet finnes her flere Picotux tilgjengelig fremdeles, hvorav en skulle la seg dedikere til dette formål. Bare lage en god og vanntett boks nå. Kanskje den kiwi-posen ikke var så dum allikevel...

Bluesmobilen har fått nytt panser og ny forskjerm, og den er nå til lakkering. Den skal også ha nye bremserør og -sylindre bak, ble det funnet ut på EU-kontrollen nå i høst. Egentlig skulle dette vært gjort innen årsskiftet, men det er bedre sent enn aldri med det der. Den har bare sommerdekk og har lite å gjøre utendørs nå vinterstid uansett.

Comments

Popular posts from this blog

Det gikk litt varmt for seg

Gratulerer med dagen

Vårtegn