E-A-d-g-h-e

Det har vært valg, og jeg har stemt:



Og så var her besök i morges ... etter en sein kveld, siden det skjer ting i USA og dermed skjer det seint om ettermiddagen for det meste, lå jeg lenge i morges, og våknet klokka 8 av noen blinkende lamper og megafon-lyder. Så var det bare å hive på seg noen klær og ut å se. Det var Bluesmobilen med noen venner, som var kommet med kake og kaffe, ordentlig blötkake med marsipanlokk og lys, så jeg inntok en positur omtrent som Storeulv når han skal blåse overende den andre grisens hus, og blåste ivei, og slokket alle lysene i ett forsök. Etterpå våget jeg meg til et lite stykke av kaken. Det blir å pröve komme tilbake i ketose nå etterpå vet jeg ... men det er jo ikke hver dag man blir 50 heller så det er nå så definitivt unntaksvis dette her!

Resten av den blir til glede for Vestre Stabekk Vel.

Så har det tikket inn med gratulasjoner fra diverse kanter av verden, og litt sol og regn har man observert, så hvor snill var det man hadde vært egentlig? tja, den herre stormen Katia er det som har fuktet de söndre deler av landet det siste dögnet eller så; dette har nok ikke så mye med om hva man selv har gjort.

Ellers ser det ut i nyhetene som at Hangaren glipper, og neste sesong blir igjen ute i friluft på Nadderud. Det er påfallende mange som syns det er mer enn bare litt oke, ser jeg i avisen; tja, det blir litt kortere å gå dit ihvertfall, og litt mindre problematikk med forskjell i inne- og ute-temperaturene i vår og höst-periodene, så det blir vel som det må bli. Den der arenaen, den drömmen, ble visst litt for dyr. Sånn er det jo at man må ha samsvar mellom næring og tæring.

Comments

Popular posts from this blog

Det gikk litt varmt for seg

Gratulerer med dagen

Vårtegn