7 ganger 7

Jeg har rømt til varmere land... for en liten stund ihvertfall. Egentlig er det pga jobben: Her finnes noen kunder som skal holdes fornøyde. Det er imidlertid temmelig varmt her, særlig nå som den ene delen av klima-anlegget har tatt kvelden, og bare iser på utsiden. Igår og noen andre dager denne uka har det vært skikkelige tordenvær. Går man ut da får man varm dusj.

Jeg er i landet med de store biffer og de brede motorveier. Det blir spennende å se hvordan det går i matveien, men sålangt har det gått utmerket, for her kan man velge og vrake i mat, og styre unna alt som ikke er bra. Det er temmelig mye ... men likevel er det mye som er helt oke, så det lar seg gjøre å klare det. Jeg har hatt med vitaminpiller, barer, og kjeks, og spist av disse, ikke helt ulikt det vanlige opplegget. Godsaker som tunfisk og olivenolje er også kurant, og forrige dagen oppdaget jeg at de har Yoplait i butikken her også.

Blir nesten som hjemme.

Ellers er det enslags merkedag, om 7 er et lykkelig tall, er vel 7 ganger 7 enda bedre? eller kanskje det bare går nedover herfra... men vekta er det eneste som har gått nedover så langt, og sålenge det bare er den, er det greit.

Når jeg tenker tilbake, er det nærmest som det har skjedd endringer hvert 7 år, så nå er det en ny milepæl av dette slaget. Idag morges lokal tid begynte den åttende.

Comments

Popular posts from this blog

Det gikk litt varmt for seg

Gratulerer med dagen

Vårtegn